بیشتر همدیگر را به رسم عادت نادیده میگیریم
اما همیشه دو سه تایی هستند
که توانایی شاد کردن ما را گروگان میگیرند
و میشود از روی عطرشان آنها را شناخت
که حاضریم بمیریم و بدون هم زندگی نکنیم...!
38 دلنوشته...ما را در سایت 38 دلنوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 2:36
ما را در سایت 38 دلنوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 2:36
ﺩﻟﻢ ﮐﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﮑﻨﺪ
ﻣﯽ ﺁﯾﻢ ﺍﯾﻨﺠﺎ تا برایت بنویسم
ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ به این امید ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻧﯽ
ﺍﻣﺎ ﺣﯿﻒ ! تو نمی آیی و ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻧﯽ
و بیشتر دﻟﻢ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ
از اینهمه عاشقانه که به مقصد تو میفرستم
حتی یکی بدستت نمی رسد
ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ ﺍﺯ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ...
38 دلنوشته...ما را در سایت 38 دلنوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 2:36